Description
אנו רוויים במוצרים ושירותים ממוחשבים התובעים את תשומת לבנו ומשאבינו. ארגונים רבים מבקשים להנגיש את המידע והמערכות שלהם בהלימה למטרות הארגון. מערכות שאינן נוחות לשימוש יוחלפו על ידי חלופות אינטואיטיביות יותר, בעוד ממשקים לא ממוקדי-משתמש עלולים לגרום לטעויות, הפסדים ולנטישת משתמשים. בקורס זה נבין את הצרכים והרצונות של המשתמשים, כמו גם את המדיניות והמטרות של החברה, על מנת ליצור ממשק וחווית משתמש מוצלחת. נרכוש כלים והתובנות ליצירת מוצרים ממוקדי-משתמש המעניקים יתרון משמעותי, מגבירים את היעילות, מקצרים זמני ביצוע ומשפרים את התוצאות העסקיות.