Sela

חווית משתמש UI UX

Description
אנו רוויים במוצרים ושירותים ממוחשבים התובעים את תשומת לבנו ומשאבינו. ארגונים רבים מבקשים להנגיש את המידע והמערכות שלהם בהלימה למטרות הארגון. מערכות שאינן נוחות לשימוש יוחלפו על ידי חלופות אינטואיטיביות יותר, בעוד ממשקים לא ממוקדי-משתמש עלולים לגרום לטעויות, הפסדים ולנטישת משתמשים. בקורס זה נבין את הצרכים והרצונות של המשתמשים, כמו גם את המדיניות והמטרות של החברה, על מנת ליצור ממשק וחווית משתמש מוצלחת. נרכוש כלים והתובנות ליצירת מוצרים ממוקדי-משתמש המעניקים יתרון משמעותי, מגבירים את היעילות, מקצרים זמני ביצוע ומשפרים את התוצאות העסקיות.
Intended audience
מנהלי מוצר, מפתחי תוכנה, מומחי אבטחת מידע, אנליסטים עסקיים, מנהלי IT, מנהלי תוכן, אנשי שיווק ועיצוב גרפי

Topics

מהי חווית משתמש והשפעתה על המשתמש?
UX לעומת UI
מדדים לחוויית משתמש מוצלחת
הכוחות הפועלים על המשתמש - פיזיולוגיים ופסיכולוגיים
צרכי המשתמש
אמון
נאמנות משתמשים
מטרות, התנהגויות והקשרים
מודלים מנטליים
ארגון מידע
פרסונות
תסריטי משתמש
מפת משתמש
מחקר איכותני
מיון תוכן
ניווט
איך יוצרים הרגלי שימוש חזקים?
איך מגבירים מעורבות משתמשים?
4 שלבי המודל
מה זה MVP
כלים ליצירת אב טיפוס
בניית אב טיפוס
היררכיות חזותיות
עיצוב למובייל
מהו 'עיצוב שקוף'?
נגישות
ארגון מידע במערכות DESKTOP
מערכות עיצוב (DS): יצירת שפת מותג עקביות
מי צריך מעצב?
ממשק משתמש גנרטיבי ועיצוב מכוון תוצאה
סקירת כלי בינה מלאכותית מובילים

רוצה לדבר עם יועץ?

האם אתה בטוח שאתה רוצה לסגור את הטופס ולאבד את כל השינויים?