Description
עולמות השיווק והפרסום הם בלא ספק התחומים הדינמיים, המשתנים והמתחדשים ביותר מבין תחומי הניהול והעיסוק המודרניים.
קורס זה מספק תשתית מתודולוגית ופרקטית בתחום השיווק והפרסום. בקורס תינתן סקירה מקיפה של יסודות השיווק, הבנת תפקיד השיווק בפירמה, וניתוח השיווק והפרסום כדיסציפלינה במכלול ניהול החברה/ארגון. דגש מיוחד יושם על הקניית שיטות חשיבה ומתודולוגיות בתחום השיווק והפרסום, תפיסת השיווק ככלי אינטגרטיבי המורכב ממספר תחומים, יכולות, שיטות עבודה ותכנים. הקורס יציג את התפיסה הקלאסית של שיווק מוצר ושירות ויספק גם כלים ושיטות להבנת השיווק המודרני, האופן שבו משתנים קהלי הצרכנים והתנהגות הצרכנים וכן כיצד משתנה תפקידו של השיווק בחברה המודרנית.
הקורס מקנה כלים פרקטיים לביצוע ניתוח שיווקי, בניית תוכנית שיווקית והבנת התקשורת השיווקית, אופן פעולתה ומושגי היסוד בה.
דגש מיוחד יושם על תחומי שיווק היי-טק, שיווק בין לאומי ושיווק מקוון.