Sela

התמחות בניהול שיווק ופרסום

Description
עולמות השיווק והפרסום הם בלא ספק התחומים הדינמיים, המשתנים והמתחדשים ביותר מבין תחומי הניהול והעיסוק המודרניים. קורס זה מספק תשתית מתודולוגית ופרקטית בתחום השיווק והפרסום. בקורס תינתן סקירה מקיפה של יסודות השיווק, הבנת תפקיד השיווק בפירמה, וניתוח השיווק והפרסום כדיסציפלינה במכלול ניהול החברה/ארגון. דגש מיוחד יושם על הקניית שיטות חשיבה ומתודולוגיות בתחום השיווק והפרסום, תפיסת השיווק ככלי אינטגרטיבי המורכב ממספר תחומים, יכולות, שיטות עבודה ותכנים. הקורס יציג את התפיסה הקלאסית של שיווק מוצר ושירות ויספק גם כלים ושיטות להבנת השיווק המודרני, האופן שבו משתנים קהלי הצרכנים והתנהגות הצרכנים וכן כיצד משתנה תפקידו של השיווק בחברה המודרנית. הקורס מקנה כלים פרקטיים לביצוע ניתוח שיווקי, בניית תוכנית שיווקית והבנת התקשורת השיווקית, אופן פעולתה ומושגי היסוד בה. דגש מיוחד יושם על תחומי שיווק היי-טק, שיווק בין לאומי ושיווק מקוון.
Intended audience
קהל היעד הם אנשי מקצוע העובדים בתחום השיווק ו/או המכירות והמעוניינים לרכוש בסיס שיטתי לניסיונם הפרקטי, אנשים המתחילים את דרכם בתחומי השיווק והזקוקים לכלים ומתודולוגיות בתחום וכן עובדים אשר קיבלו אחריות על תפקיד או תחום שיווקי.

Topics

מהו שיווק
תפיסת השיווק ומיקום השיווק בחברה
רמות שיווק (שיווק אסטרטגי ושיווק אופרטיבי)
סוגי שיווק - קמעונאי, טכנולוגי, שיווק שירותים, שיווק בינלאומי, שיווק גלובלי
מודל 4P (Product, Price, Place, Promotion)
מודל מורחב להכללת השירותים (People, Process, Physical evidence)
המודל החדש של 4P (Personalization, Participation, Peer-to-Peer, Predictive modeling)
שיווק אסטרטגי
בניית תכנית שיווקית
כלי עבודה שיווקיים - כריית מידע, קבוצות מיקוד, אסטרטגיה עסקית, ניתוח שוק, מודיעין עסקי
ניתוח SWOT (Strength, Weakness, Opportunity, Threat)
הגדרת מוצר
שלבי עיצוב ותכנון מוצר
תכולת מותג - שם, לוגו, סמלים
בניית מותג
ניהול מותג
חוויית המשתמש
ערכים והצעת הערך
מיצוב ובידול
צורכי המיצוב והבידול
תפיסות במיצוב
התאמה לערכי התוכנית השיווקית
תכנון אריזה - פיזית ותפיסתית
משמעות האריזה במוצר שהוא שירות
מה משפיע על מחיר המוצר
שלבים בקביעת מחיר מוצר
תמחור כפונקציה של פילוח שוק, תוכנית שיווקית ומיצוב המוצר
ערוצי הפצה
תכנון ערוצים והגדרתם
שיווק ישיר מול שיווק עקיף - שיקולים, יתרונות, חסרונות
ערוצים סיטונאים - יתרונות וחסרונות
סוכנים, מפיצים, נציגים
פרסום
מהו הפרסום באינטרנט ואיך הוא עובד?
מבוא לקידום אתרים אורגאני וקידום אתרים ממומן
איך בונים אסטרטגיה שיווקית במנועי חיפוש?
איך ניתן למקסם תנועה לאתר?
בניית תקציב פרסום
קופירייטינג
גרפיקה והפקת פרסומות
מדידת הצלחת הפרסום
שיטות קד"ם
שילוב מכירה ופרסום בקד"ם
הטבות - טווח קצר, טווח ארוך
תכנון קד"ם
הגדרות ותפיסות ביחסי ציבור
שיטות יחסי ציבור - אירועים חברתיים, אירועים יזומים, שדולות
יחסי ציבור ומדיה - יתרונות חסרות ושיטות עבודה
שדולות
ניהול משברים ויצירת ספינים
תהליך התכנון של פרזנטציה קבוצתית או אישית.
נתיב הסגירות להצלחה.
תהליך התכנון של פרזנטציה עסקית.
טכניקות לניהול ושליטה במצגת.
מניעת התנגדויות פוטנציאליות כחלק מהמצגת העסקית.
ניתוב המצגת לעבר סגירת עסקה מוצלחת.
התאמת המסרים והעזרים השיווקיים.
טיפים לשיפור הביצועים.
איסוף מידע מקדים, השגת יתרון תחרותי והכרת הלקוח,
באמצעות לימוד הסביבה הבלתי-מילולית.
התאמת מסרים בלתי-מילוליים למסרים מילוליים (תקשורת סימטרית)
העברת מסרים מוסווים לצורך שכנוע והשפעה בעזרת שפת הגוף.
זיהוי תחושות ומחשבות הצד השני.
פרויקטים מעשיים וסימולציות ישולבו במהלך כל המסלול. פרויקט הגמר יבוצע בסגנון "מבחן בד" קבוצתי בהשתתפות אנשי עסקים אשר יצפו בביצוע הפרויקט ויתנו פידבק בזמן אמת.

רוצה לדבר עם יועץ?

האם אתה בטוח שאתה רוצה לסגור את הטופס ולאבד את כל השינויים?