Sela

קבלת החלטות במצבי משבר

Description
הכושר לקבל החלטות נכונות הינו למעשה אחד מן הכישורים החשובים ביותר שצריכים להיות למנהל. קבלת החלטות בארגון הינו תהליך שיטתי של זיהוי ופתרון בעיות, של שאילת שאלות וחיפוש תשובות. החלטות מתקבלות בדרך כלל בתנאים של חוסר ודאות. יום עיון זה, פותח צוהר ללימוד מגוון הטכניקות בהם ניתן לעשות שימוש כדי לשפר את יכולת קבלת ההחלטות בעולם של אי ודאות, שינויים ונסיבות שאינן ניתנות לשליטה.
Intended audience
מנהלים, אנשי שיווק, אנשי מכירות, מנהלי תפעול, מנהי רכש

Topics

רוצה לדבר עם יועץ?

האם אתה בטוח שאתה רוצה לסגור את הטופס ולאבד את כל השינויים?