Sela

מיתוג מעסיק – איך עושים את זה נכון ב-2021

Description
העידן הדיגיטלי יצר שוק היי-טק היפר-תחרותי לגיוס טאלנטים, והשקיפות המוגברת שלו שינתה לחלוטין את ההתנהגויות והציפיות של הכישרונות הטובים. <br></br> מיתוג מעסיק הוא התפיסה של הארגון שלנו כ"מקום שטוב לעבוד בו" והוא הדרך הפופולרית כיום למשוך לארגון את כוח האדם האיכותי והמיומן, ולא פחות חושב - לשמר אותו. <br></br>מיתוג מעסיק הוא מהלך של הרבה פעילויות שממתג את החברה שלנו כבעלת ערכים חשובים. מיתוג מעסיק נכון עוזר לנו להתבלט בשוק הכישרונות התחרותי באמצעות סטוריטלינג אותנטי ומשכנע, התופס את תשומת ליבם של יותר מועמדים המתאימים לארגון שלנו. <br></br> אנחנו שואפים לאיכות שתייצר יעילות בתהליך הגיוס שלנו ותעלה את הביצועים הכוללים של כוח העבודה בחברה. כדי לגייס מועמדים מתאימים ולשמר אותם, נדרשים ערכים נוספים פרט לשכר, כמו למשל תחושת שליחות וחוויה. <br></br> איך הופכים את חלל העבודה למלהיב? <br></br> איך יוצקים עומק ותוכן לערכים בחברה? <br></br> כיצד בונים קהילה? <br></br> מהו הסיפור שהעובדים שלנו מספרים כלפי חוץ? <br></br> בסדנה זו נלמד איך לבנות מותג מעסיק כסיפור על אנשים שהולכים לקראת מטרה מסוימת, תוך התמקדות במרכיבים של אסטרטגיית המותג הכוללת, במטרה להשפיע על גיוס ושימור העובדים. המטרה שלנו לספק ידע ודוגמאות מעשיות כדי ללמוד כיצד לשפר באופן משמעותי את העבודה היומיומית ולייצר כלי יישומי לסיפור ארגוני, בעידן דיגיטלי וטכנולוגי.
Intended audience
כל עובד או מנהל שרוצים לשפר את כישורי התקשורת והמנהיגות שלהם.

Topics

רוצה לדבר עם יועץ?

האם אתה בטוח שאתה רוצה לסגור את הטופס ולאבד את כל השינויים?