Description
כמה פעמים הייתם בטוחים ביכולות המקצועיות שלכם והרגשתם שלא הצלחתם להעביר אותן הלאה לצד השני? הפער הזה לא פעם חוסם אפשרויות, מפיל עסקאות ובעיקר מאוד מתסכל גם אישית וגם ארגונית. איך יוצרים סיפורים בעלי השפעה שמניעים לפעולה ומובילים לתוצאה? <br></br>כולם מדברים על סטוריטלינג. אבל האתגר האמיתי הוא לדעת לעשות את זה. <br></br>בעולם של תחרות, הצפת מידע ומגוון אפשרויות, חברות וארגונים צריכות לתקשר באופן אפקטיבי את השרות, המוצר או המהות שלהם בפלטפורמות המתאימות, באמצעות המסר הנכון. כך אפשר לייצר בידול ולהתפתח לכיוונים חדשים מול לקוחות, או עובדים, ההנהלה הבכירה או משקיעים פוטנציאלים. אנשים או חברות לא קונים שירות, מוצר או רעיון. לעתים קרובות הם קונים את הסיפור שקשור אליו סיפור שנותן להם מענה לצורך מהותי או לאתגר שעליהם לפתור. <br></br>סדנה בת יומיים מתמקדת בעקרונות של בניית הסטוריטלינג העסקי דרך תאוריה ותרגול: <br></br>* תלמדו לעומק את הטכניקה הייחודית של שיטת ה- C's3 מתחום הקולנוע ותקשורת בהתאמה למגזר העסקי. איך קשור הגיבור בסרט של טרנטינו והמכשול שעומד בפניו לחברת הייטק שמתמודדת עם אתגרים ומתחרים? מה לידיעה חדשותית שמשודרת במהדורה הטלוויזיונית ולגיוס משקיעים בסגנון של סטיב ג'ובס או ג'ף בזוס? איך הרצאת טד יכולה לעורר השראה וללמד אותנו להתחבר ולהתרגש מרעיון חדשני? <br></br> * תלמדו כיצד לבנות מסר או רעיון משכנע ולהשתמש בו ביעילות מול כל הממשקים בארגון או מחוצה לו. השיטה מבטיחה שיפור בחשיבה אסטרטגית, ברטוריקה, בחשיבה יצירתית, בכישורי הצגה חזותית / מילולית למגוון קהלי יעד. במהלך הסדנה יוכלו המשתתפים לבנות את הסיפור עסקי שלהם, לגלות ולעצב את סגנונם הייחודי דרך עבודה על מקרי בוחן אמיתיים מתוך הארגון או החברה. <br></br>* תקבלו כלים ומיומנויות לשיפור יכולות המנהיגות שלהם. היא תכלול דיונים, אימפרוביזציות, משחקי תפקידים, עבודה מול מצלמה, תרגילים לחשיבה יצירתית ובריינסטורמינג. המטרה להעניק למשתתפים סט כלים שיעזרו להם להניע את העסק או הארגון לצמיחה, לקרוא לפעולה ולהשפיע.