Description
סביבת העבודה הדינאמית מזמנת באופן טבעי קונפליקטים וסכסוכים, חוויה של יריבות ומצבי חוסר הסכמה. מצבים אלו פוגעים בהתנהלות המקצועית ובתוצרי העבודה ומשפיעים באופן שלילי על הרווחה האישית של העובדים במקום העבודה. בין היתר העבודה מול ממשקים רבים בארץ ובחו"ל יוצרת מתח ומצבי עימות מקצועיים שבהתנהלות לא נכונה גולשים לעימותים אישיים ומעיבים על האווירה הצוותית והכללית בארגון
הדרכה זו תעסוק בניהול אותם הקונפליקטים באופן אפקטיבי, לשם הגעה לפתרונות מיטביים לקונפליקט ותוך שמירה וטיפוח יחסי העבודה בין הגורמים השונים.
ההדרכה תעסוק בשלושה ממדים של הקונפליקט: אני והקונפליקט, אני כצד בקונפליקט, אני כמגשר בין שני צדדים.
ההדרכה תכלול תרגילים והתנסויות וכן סימולציות מחיי העבודה.